.

.

Sunday 16 December 2012

Blogskin Keburukan lebihh dari Kebaikan

Kau tengok tajuk ada gaya macam aku marah ? tension ? serabut ? ke tak puas hati ? atau aku mendap guna  BS(Blogskin)  ni .sumpahh tension dohh try bs nihh . dulu boleh ah aku bangga . now bawahh kaki pijakpijak ahh . sorry kalau yang terasa . aku tak cakap bs tak cantik . sumpah cantik / comel . tu pasal aku tertarik . alahan bs inilahh . error itu ini , tak boleh itu ini . sekarang comment aku error and aku dah malas nak pikir bab tuhh . nak tukar simple balik satu hal . belog berubahh pulakk . aku nak old punya . please pulang kan kepada daku please oh please merayu kacang jehh . eh template denim memang dah takda ke apa ? ini satu hal , aku dah tak suka simple . nama pun simple , benda yg dasyakkk aku nak buad pun dia tetap nak simple . susahhh betuii cegini lama tak usha belogg . cakaii ahh . eh ehh omeyy kann belog iteww ? HAHAHA . hilang sudahh pinkpink dulu, rinduu pulek :* eh aku jumpa nih masa main lari lari dalam tenet . klik lahh , senang gituu MUDAH !


BLOGSKIN byebye tahun depan sebab aku dah tak sekolah, so kerja aku start dari depan lappy . omaii tak sabarnya :D

No comments:

Cetry KLIK!Magical nie :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...