.

.

Friday 13 April 2012

i'm Coming Back !! Diamond Bay :D





holla readers , i'm home lagik . cuti 3hari je . tapi aku mengawalkan balik rumah dapatlah cuti 4hari . yuhuu ' jumaat tak pegy sekolah (",) boleh online tu kira mantap habes . dok ostel dah macam zaman dulu dulu . dah tak leh bawak fone , laptop lagi laa . radio pon tak boleh . haishh tau dak BORING !!
okay pasal entry -->  Zayn Malik :D yang lepas kan ade aku cakap nak story
pasal Diamond Bay kan . ? kan kan ? 
okay sekolah dekad situ memang FUHHH habes laa boleh membuadkan kulit aku semakin menawan ala syahirah putih dan SUCI(air wuduk) . contohnya , start masuk sekolah tu aku dengan semangat hati nak join the club of KADET REMAJA SEKOLAH yg ditinggi-tinggi kan di sekolah itu ! *bak kata orang kat kolah tu la . dulu KRS selalu menang tak mcm Bdn Beruniform yg lain . kali ni fest time aku masuk kawad der . sebelum ni PUTRI ISLAM je pink pink kan . HAHA dah tau masok KRS ade la kawadnye pun . nak lawan peringkat daerah 21.4.2012 ni. remind ! tarikh keramat . HarHar :P 
so , dah berminggu aku berlatih kawad . balik rumah dah macam anak keling dh aku ni . family tegor . HITAM HITAM HITAM . malu gila nak keluar rumah . apa boleh buad hitam hitam dahulu biar putih kemudian . asalkan ada lagy orang nak buad bini . HeHe . wait and see FAIR&LOVELY tempek kat muka ni haa . lepas ni putih lettuw . bak kata karangan kat belakang krim tu . MUKA ANDA AKAN BERSIH BERSERI SELEPAS 2MINGGU . hahah . makin bangang aku sekarang. dah tak betol sejak tinggal kat ostel ni ha  . hmm melantak lah dulu pasal Diamond Bay aku tu . hiewhiew . nak balik kampung pulak . nanti kite sambung lagik . FAREWELL . (^_^) 

sebelum TUUU . tengok ni . buad buad tak faham tajuk . jgn fahamkan ape yg die cakap . lepas tu mesti awok MELTING . (kalau yg berminat) hiewhiew .


SECRET
....
...
..
.
SECRET

                                                                                                                                    


No comments:

Cetry KLIK!Magical nie :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...