.

.

Sunday 23 October 2011

greyson chance awesome !

as salam ,


ya allah betapa getar jari jemari ku menaip kmbali . setelah bbrapa tahun aku tak mnaip dn menonline . yaka ?

itu firasat aku . HAHA sorry eh korang korang yg aku tak follow blik , atau tak kment nanti aku ada time aku cekidaut okay ? aku follow nan blas semua komen hampa . HAHA 

hah . entry tu tu tu . 
tau kan sapa ? syiokk gylak kowd aku ada jugak penganti si JUSTIN gendut . 100% aku benci dia . dulu pest time dia popiuler gilak tergedik aku sebut sebut nama dia . tapi sejak sejak dia buad hal dgn mengutuk islam . ah nyahh kau dri hidup aku . mmg aku pntang kalau org mcm gini . sekarang ini , aku minat si budak comel kecik wah menawan siapa lagi kalau bkn GREYSON CHANCE , mintak mintak lah awak tak jdi mcm si bibir okay ? 

tak silap aku 12 tahun kowd bdk nih . adek aku nih . HAHA bangga !

tgok lu gmbar dia . cun kowd dah jdi DP lappy aku :)

kejap ! STOPP !! kenapa msti ada jugak lah gomez nih . ciss ciss *jeles ekceli .
JB pon nak , greyson pon nak . tamak !

comel kan ? putih sangat kowd . biasa la omputeh .


kenapa mesti dgn JB ? ishh ishh . 

biarkan lah diorang kan . bkn aku bodygurd dia pon , tehee 
suka lagu dua dua tu , voice dia BRAVO . 

kalau ada salah silap yg aku taip lam entry nih tolong pebetul eh ? maceh .


No comments:

Cetry KLIK!Magical nie :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...