.

.

Friday, 15 July 2011

FB berubah jadi mereng buat seketika .

assalamualaikum ..

korang perasan tak sejak menjak nihh , fb jdi gelong sikit , tak sikit banyak jugakk . 
terutamanya ..mcm ini ..scroll down yee comel :)


klik gambar utk tumbesaran :)

hah . see ? namapak takk ? ekceli tuhh aku bkn edit . dier jadi snowflakes kowd yg turun bwh tuhh . HAHA mcm belog ahh . ade lagi . tgok bwh pulak 


see ? HAHA . tetibe je naik lagu . korea pulakk tuhh . yg bestnya lagu ft island !
aww mmg citarasa aku lahh . mcm taw2 je fb nihh . 
eh korang . ade lagi nihhh . tgokk nihh 



HAHA . mintak simpang laa kalau korang ckap nihh edit je . nurul rase ada setengah org yg akn jadi mcm nihh . love nihh ah yg serabut . nak buang uhh tak tau lahh kat mana . haiyoo .. semak bhaii ~

okay okay . fb korang jdi tak ? kalau tak jdi sah sah aku ..zzzzz HAHA 
okaylahh . tunggu ahh 6ty fb korang pulak . apa pulak lahh yg akan dibuat oleh mark zuckerbeg ..

assalamualaikum ..
popaidiselomenputput :)

5 comments:

Fatin Salsabila bt. Mohd Fauzi. said...

weii betul kew x edit??

Bunny-lala said...

yalahh . mmg dah jdi mcm tue .

safuan said...

aiiiiiiiii...samekom...sawaddikap

myndot said...

bettul tuh, hehe

myndot said...

lala,
add my Google+ ya :D

Cetry KLIK!Magical nie :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...