.

.

Wednesday, 18 May 2011

exam week !! aiy0y0 .

salam peeps . *tadak anneong-2 dah .hee :)
23.5 nyh lala ade exam , so bab-2 tnet nyh dah kurang on lah kan ! blan nyh lama jugak lahh tak update blog . alaa , sedeyh doh ! HAHA, tapi nak buad mcm mne kan ? takdir lahh skrang umo 15 .:) PMR datang ikut suka dier je . dah tak diundang ! tak malu betul lahh ! oke , jnji bulan nih nak buad yang terbaek ! yg 1st exam tuh terok lahh . kan dah kne nan abah ! bising je e2 ini ! mak tak kte pape p0wn . sbbnya dier sbok dengan assigmnt dier ! HAHA*smbung beljar lahh kan xD.. oke lala kaw mesti buad yang terbaek t0w untuk exam 2nd nyh . jangan hampakan mak bapak oke !! yeahhh . PROMISE . PROMISE .. kamonlah ! HAHA . wahh tido lambat lah hari ni . sbbnya esok lusa tulat tongek terguling lala tak kan berdepan dengan tnet dah . except scorea je ! setakat nyh je , lala dah nak zzzz . bubye !! alebiu . :*


2 comments:

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

good luck yer dik...

Bunny-lala said...

oke . k. lizz XD !! terima kaseh .

Cetry KLIK!Magical nie :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...