.

.

Tuesday, 16 August 2011

Header Baru !!

assalamualaikum ,


ehh korang ingat lagy entry aku yg lepas , aku ckap hapa ?

lpas trial aku kta bru on9 kan ?
AHAH . rindu sama belog maa . 

takpe kowd hari ni cuti . on9 pulak tuh , esok exam p.islam lawan tengok kawan . 

tya jwapan ..HAHA TRIAL pown boleh . :P

good kan aku . tue ahh xpena sekali dpat 3A keatas . zzz*kantoiii . :D

lagy pown nak on9 kejap je . jeeee !

hotak ekau laa kjap , smpai buad header 2 3 kali tak jdi . buad lagy lagy lagy smpai bleyhh .
 dh 3jam buad tue . tapi harem tak cantek mana pownn . AHAH 

tgok bwh . header baru dgn lama . mana okay nak letak kat banglo buruk nihh ha ?
cegitau satt . 


ini punya dh berdetik tahun aku guna . syg nak delete save dlm PC je lahh . fest buad header lahh kan :)



.......
tudiaaa


yeahh . ketawa lahh lagi . buruk kan ! aku tak ghety pakai photoshop alah tue .gune photoscape je pown

pndapat korang amacam ? nak ltak yg lme ke yg baru ?
kbai :)

assalamualaikum.






3 comments:

Eina Azlina said...

huu...dik...comel la header...=)

Bunny-lala said...

hehe . thanks yaa kak :D

princess bunny la-la said...

cutenya header ..

Cetry KLIK!Magical nie :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...